Naar Namibië voor stichting Hands Together - Reisverslagen van Monica de Graaf - WaarBenJij.nu Naar Namibië voor stichting Hands Together - Reisverslagen van Monica de Graaf - WaarBenJij.nu
Naar Namibië voor stichting Hands Together

Lieve familie, vrienden, bekenden,

Hier weer even een berichtje via waarbenjij.nu. Morgen hoop ik opnieuw naar Namibië te vertrekken voor een korte reis. Reden van deze reis is ditmaal mijn betrokkenheid bij de stichting Hands Together die als doel heeft projecten op te zetten en te helpen financieren in Afrika. Kijk voor meer informatie op: www.ondernemenvoornamibie.nl
Ik vertrek samen met Jako die voorzitter is van deze stichting.
Vorig jaar tijdens mijn bezoek aan Namibië zijn er contacten gelegd en ditmaal gaan we kijken hoe het project in Gobabis, dat via de stichting wordt gefinancierd, verloopt. De vlucht is vanaf Amsterdam naar München en daar met een rechtstreekse vlucht naar Windhoek. Woensdagochtend 7.00 uur is arrival time. Namibië heeft een tijdsverschil met Nederland van 1 uur. De temperaturen liggen heel wat hoger! In Windhoek logeer ik bij nederlandse vrienden en we hopen daar ook de kerstdagen door te brengen. Verder kijk ik uit naar ontmoetingen met oude bekenden en uiteraard staat ook mijn oude project op het programma. Via deze site hou ik jullie af te toe weer op de hoogte! Groetjes Monica

Recente Reisverslagen:

28 December 2010

Bijna weer thuis

23 December 2010

Omaruru lodge en Swakopmund

20 December 2010

Bezoek aan Gobabis

18 December 2010

Weer in Windhoek
Monica

Beste websitebezoeker. Hartelijk dank voor je interesse in deze website. Op deze site hou ik mijn reisverhalen bij. Veel leesplezier.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 67733

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 04 Augustus 2015

Nepal

01 November 2014 - 01 Februari 2015

Tindog Tacloban

21 November 2011 - 29 November 2011

Oeganda

14 December 2010 - 29 December 2010

Naar Namibië voor stichting Hands Together

15 December 2009 - 29 December 2009

Opnieuw naar Namibie

21 Februari 2009 - 07 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: