Omaruru lodge en Swakopmund - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Monica Graaf - WaarBenJij.nu Omaruru lodge en Swakopmund - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Monica Graaf - WaarBenJij.nu

Omaruru lodge en Swakopmund

Door: Monica de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Monica

23 December 2010 | Namibië, Windhoek

Hier nog weer even een berichtje vanuit opnieuw Windhoek. Vanmiddag weer teruggereden (380 km) vanuit Swakopmund. Paar heerlijke dagen gehad aan de kust. Niet veel gedaan behalve van terras naar terras gelopen. Kortom echt vakantie vieren dus. Op de heenweg hadden we een tussenstop halverwege in een prachtige lodge met de zebra's, bokken,neushoorns en struisvogels vlak voor je deur. We worden steeds vertrouwder met die wilde dieren want deze neushoorns hadden zelfs een hoge aaibaarheidsfactor. Toch vond ik het toch wel een beetje eng, zo'n spitse punt voorop z'n kop blijft toch wel afschrikwekkend. Het heeft een hoog Beekse Bergen gehalte maar de omgeving was prachtig en ik heb er lekker van genoten. De volgende ochtend geheel in stijl bij het voeren van de cheeta's en leopard aanwezig geweest. Al hadden deze dieren veel meer ruimte dan in een gangbare dierentuin, toch blijft het een beetje sneu om ze zo vanachter een hek te moeten bekijken. Daarna door naar Swakopmund en vandaag dus weer terug in Windhoek waar we ons opmaken voor een tropische kerst.
Fijne dagen allemaal!
Groetjes Monica

• 24 December 2010 - 10:14

Kethy:

Ha Monica,
    Wat zijn de verhalen over de krottenwijken (en het filmpje met de levendige kerkzang) herkenbaar!
    En wat mooi dat je dmv het project kunt meedenken over een betere toekomst voor de mensen daar.
    Veel goeds gewenst!
    Groetjes, ook van Geert, Kethy.

• 25 December 2010 - 13:40

Thirza En Aron:

Lieve tante Moos,

We hebben de filmpjes en de foto's gezien. We vonden die Neushoorns wel wat eng van dichtbij. Maar die krokodil was echt gevaarlijk vonden wij. Wij hopen dat u veilg terugkomt en wensen u een gelukkig kerstfeest.
    Twee hele dikke kussen van Aron en Thirza.

• 27 December 2010 - 09:43

Rien En Gerdien:

Hoi Moos,
    Heb je een fijne kerst gehad? Wij zijn de week ervoor lekker wezen skieen in Oostenrijk! Was echt heerlijk. Zodra je terug bent plannen we snel een bezoekje naar de herenstraat.
    Tot snel,
    Liefs uit Dronten

• 28 December 2010 - 12:15

Gerda:

Hallo Moos,
    Dit had je niet verwacht he, dat ik je via de computer een berichtje stuur. Je hebt het avontuur weer opgezocht, maar ook met een nuttig doel waar je je voor inzet. Net samen met Jans de filmpjes bekeken, even sfeer proeven.
    Een hele goede reis terug en alvast welkom thuis in Siberie, binnenkort kom ik bij je om het nieuwe jaar goed te beginnen.
    Knuffel van Gerda en Jans
Monica

Beste websitebezoeker. Hartelijk dank voor je interesse in deze website. Op deze site hou ik mijn reisverhalen bij. Veel leesplezier.